söndag 17 juni 2012

TAPPSKO :-(

Vad jag har ont i kroppen idag, känns som jag har blivit överkörd av en ångvält.Både träningsvärk och ont i ryggen efter massagen.

Hampus hade också haft en bra dag igår. Tack för att vi har så snälla och underbara vänner som inte var alltför elaka mot oss.
Han hade dock drukigt lite mer men det hade fortfarande varit städat, och han kom hem ca en timme efter mig.

Idag var jag och mamma först på 1-års kalas hos Eva och Lezcek barnbarn Oliver.
Vad tiden går fort, redan ett år och om exakt en månad fyller våran lilla älsklings kille ett.
Man förstår nu när alla sa att man skulle ta till vara på tiden för att det går så fort. Men man var lite nonchalant och tyckte att alla överdrev, men det gjorde dom verkligen inte!
Tycker fortfarande att det var igår lilla Gabriel låg mellan mig och Hampus i sängen och hade en liten snuttefilt som täcke, nu täcker denna lilla snuttefilt inte ens hans ben.
Dom växer verkligen så att det knakar.

Jag och mamma skulle rida men Svala hade en tappsko så tyvärr blev det inget med det.
Fick leta reda på skon som jag tack och lov hittade fort och det låg på volten.
Så det blir att jag får ringa Kalle hovslagare imorgon.

Nästa vecka ska jag börja galoppera lite, träna mycket fattningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar