tisdag 5 juni 2012

JAG GJORDE DET, JAG KLARADE TENTAN!

Känns helt otroligt och vilken lättnad, den går inte att beskriva. Känner mig nu lätt som en fjäder.
Fy fan vad skönt och underbart. Så otroligt lycklig, är nog världens lyckligaste ;-)
Så mycket tid man har lagt ner på plugg under kvällar/nätter har nu givit resultat. Åh vad jag är lycklig och stolt över mig själv, detta har också öppnat så många nya portar/vägar för mig.
Nu klarar jag allt känns det som, hihi ;-)
Kan nu äntligen vara den fästmö, mamma och matte som jag länge drömt om <3

Nu får jag bara vänta på mitt intyg för den godkända tentan därefter skickas alla papper in, sen får jag min legetimation :-)

På vägen hem råkade jag köra lite smått fel eller rättare sagt helt käpprätt åt helvete fel, hamnade på Östermalm och jag som har skräck för att köra i stan. Så det var ett panik samtal till älsklingen som tack och lov är så otroligt lugn och pedagogisk så han hjälpte mig ut ur skiten med hjälp av GPSén. Annars hade jag tänkt stanna vid vägkanten och ringa brorsan som kör bärgare för Svempas, så skulle han få komma in och bärga mig därifrån.
Fruktansvärt pinsamt, och detta kommer jag få äta upp länge.
Var bara så uppe i varv och Hampus och pappa sa att jag skulle köra genom stan på väg till Uppsala/Ulltuna och då komma ut vid Norrtull för att förhoppningsvis slippa de värsta köerna. Tänkte då bara på att jag skulle svänga av vid Norrtull på hem vägen också vilket blev totalt helt galet.
Jaja, blev en tripp i stan också. Så nu klarar jag verkligen allt!
Tycker bara att det är så otroligt pinsamt, men nu vet ni det också.

Åkte till Svala och tog en härlig tur runt valackslingan och skogsslingan. Mycket skritt och lite trav. Hon har inte blivit riden sen i torsdags pga att jag har pluggat som en galning sen har det varit ett sådant skitväder.
Hon var trevlig och pigg och ville väl inte riktigt lyssna på mig alla gånger, så det blev mycket trippande och det hela gick också lite vingligt.
Svala tycker det är så mycket roliga och fina saker att titta på när man är ute samt att hon är så fruktansvärt nyfiken att hon glömmer bort att jag sitter på ryggen vissa gånger. För helt plötsligt kan hon gå iväg åt nått helt annat håll när man rider på lite halvlång tygel.
Haha, hon är så underbar min nyfikna lilla häst ;-)

På kvällen var vi nere och åt på Tyresö Sjökrog med familjen (mamma, pappa, svärmor, Hampus och Gabriel) för att fira att jag klarade tentan. Fick två underbart vackra blomsterbuketter som luktade otroligt gott. Tack snälla ni <3
Mycket god mat med härligt sällskap. Var bara så otroligt trött, och vinet jag drack till maten gjorde ju verkligen inte saken bättre. Så sällan jag dricker så känner av minsta lilla.

Tack alla för en otroligt härlig dag/kväll.
Trallalalala, för jag klarade tentan idag ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar