lördag 16 juni 2012

SVENSEXA & MÖHIPPA :-)

Idag skulle jag och min kära syster handla det sista inför bröllopet i klädväg. Hon skulle också hjälpa mig att lägga upp min brudklänning som är lite för lång.Har sett fram emot den här dagen länge för nu börjar jag få lite små panik att allt inte är klart inför bröllopet.

Hampus blev bortrövad av sina kompisar på morgon, Svensexa :-)

Sen kom min kära syster ca halv 9. Men inte blev det någon shopping för våran del. Nopp, utan blev också bortrövad på möhippa.

Var bla på Fors Gård där jag fick rida lektion på Lusitanon Jambo, även känd som "Pegasus" i Globen. Red lektion för Kerstin Dahlberg. Var jätte kul, men hjälp vad jag fick jobba.
Kände efter ca 5 minuter att nu dööör jag, haha ;-)
Fick nu ännu mer blodad tand för storhästarna, så det kommer bli en sådan innan jag dör!
Vill ut på hoppbanorna igen, för det är något jag verkligen saknar.
Sen fick jag massage på "Kropp & Själ" i Tyresö, det var så behövligt.
Var lite roligt för det första massören frågade var om jag hade ont någonstans och svarade då "nej".
Men när hon satte igång höll jag på att sjunka genom bordet för det gjorde så jävla ont. Hon hittade massor med knutor och punkter och det strålade både här och där. Så detta var väl behövligt.
Var så trött efteråt att jag bara ville gå och lägga mig.

Var väldigt tacksam över att mina älskade vänner var så snälla, vi hade även Gabriel med oss en del av tiden då det hade blivit lite brist i kommunikationen mellan tjejerna och killarna.
Svärmor Kerstin var snäll och passade Gabriel när jag var och red.
Men tror ingen var gladare än jag för att det blev en lugn och skön möhippa.

Avslutade kvällen med grillning hemma hos mina föräldrar, det var så gott!

Tack min underbara älskade familj och vänner för en helt underbar dag, jag älskar er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar