söndag 3 juni 2012

TACK FÖR ATT DU FINNS MAMMA!

Tack min snälla, underbara mamma för all hjälp idag med Svala så att jag kunde vara hemma och plugga, du är verkligen helt underbar.
Hon har pysslat om henne samt varit ute på en liten promenad.

Hampus och Gabriel har varit iväg med svärmor hela dagen och shoppat, så jag och Lucy har varit ensamma hemma.
Så det har betytt att jag har suttit och pluggat precis hela dagen, förutom då jag och Lucy har varit ute på promenad. Lucy har legat på soffan och iaktagit matte och tyckt att hon är världens tråkigaste.

Har fått in/lärt mig mycket nu idag. Hoppas bara att allt stannar kvar och inte försvinner under natten, utan finns kvar i den lilla hjärnan tills på tisdag.
Imorgon blir det bara att jag ögnar igenom allt, sen får det vara nog!

Avslutade kvällen med en film med familjen, så mysigt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar