fredag 29 juni 2012

SVALA SKOS.

Usch va tidigt vi fick gå upp imorse, inte van vid sådant.
Men lika bra att jag vänjer mig nu för om en månad börjar jag jobba igen.
Tycker detta år har gått jätte fort. Känns lite som det var igår jag gick från jobbet med den stora magen.
Vill ha ett till barn nu, men Hampus tycker det får vänta ett "BRA" tag till. Fast inte om jag får välja ;-)

Svala skötte sig bra under skoningen.
Blev sedan lite pyssel därefter fick hon gå ut i hagen med kompisarna igen.

Nu är Hampus ledig i ca 9 veckor, så underbart skönt!

Fick ett glatt mail från prästen som ska viga oss om att det är helt ok att ta med sig Saga och Lucy i kyrkan, så underbart :-)
Hon tyckte också att det lät konstig när alla klagar på allergirisken. Men alla blommor som kommer in i kyrkan samt alla som har dränkt sig i parfym, vad orsakar inte det???
Skönt att man verkar ha en vettig person till präst ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar