onsdag 13 juni 2012

Igår tisdag var Hampus, Gabriel och jag in till stan och hämtade mina ringar :-) Känns underbart att få på sig sin förlovningsring igen, har känt mig så "naken".
Sen att få hem sin vigselring känns helt underbart, den är så vacker :-) Vill bara sätta på mig den på en gång, men måste vänta i en månad till.

Kom till stallet ganska sent idag.
Jag och Svala tog en tur runt Mulsta, var ute i ca 50 minuter och det blev både skritt och trav.
Svala var duktig och skötte sig bra. Var bara en stor sten som inte hade legat på ett ställe tidigare som hon reagerade starkt för. Var precis vid vägen och Svala dansade runt där ett tag tills hon förstodd att den stora läskiga stenen inte skulle äta upp henne. Tack och lov kom det inga bilar, dom kör som galningar där. Men det gör dom i och för sig överallt!
Hon har fortfarande väldigt bråttom i traven så man får prata med henne hela tiden för annars blir det bara slängtrav och tillslut galopp. Men idag skötte hon sig.
Hon är fortfarande väldigt trippig i skritten. Men värst är det när hon går i sina egna tankar och vill titta på allt, så då glömmer hon bort att hon har fyra ben att hålla koll på.
Haha, hon är så söt min underbara lilla polle ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar