fredag 11 maj 2012

SVALA SKOS!

Då var det dags för skoning, igen. Tänk vad tiden går fort!

Stod lite i valet och kvalet om Lucy skulle få följa med till stallet idag, men det slutade med att hon fick stanna hemma.
Så varmt och vill inte att hon ska sitta i bilen, men tror hon var nöjd över mitt beslut.
Så det var jag och Gabriel som åkte.

Skoningen gick bra :-)

Tycker lite synd om Svala nu när Sunna är iväg på betäckning. Nu står hon med både Katla och Frenja som båda har föl och jag tror bestämt att Svala är lite avis, hon vill också ha en lite bebis.
Vi får väl se vad som händer i framtiden, nu är det inte tal om att ta föl på henne.

Efter stallet besökte vi pappas moster Lillan i Tungelsta.
Får så dåligt samvete att jag är där och hälsar på henne så pass sällan. Hon blir ju så glad när man kommer över på en fika och pratar lite skit. Måste ta mig i kragen och göra det oftare.
Sist vi sågs var i påskas hos mina föräldrar. Hon tycker det är så kul med Gabriel också. Tyvärr fick hon inga egna barn, fast hon ville. Så tror det betyder väldigt mycket för henne att Gabriel har kommit in i hennes liv. Tror även det är kul för Gabriel att träffa sina gamla släktningar, man vet aldrig hur länge man får ha dom kvar.

Just det, det har flyttat in en stor igelkott hos oss i stallet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar