torsdag 3 maj 2012

Idag åkte jag och Gabriel till stallet, Lucy fick stanna hemma. Så skönt nu när det "ÄNTLIGEN" går att lämna henne själv hemma utan att hon får panik och biter sönder precis allt som kommer i hennes väg. Tror också att det har att göra med att hon trivs så bra där vi bor nu och hon ser ut och ser vad det är som händer utanför. Hon har väl också äntligen förstått att jag och Hampus inte tänker lämna henne utan alltid kommer tillbaks.
Så stolt över oss att vi äntligen lyckades, såg som sagt väldigt mörkt ut.

Var förbi Lillhästen och bytte en barbackagjord som införskaffades förra veckan men som visade sig vara ALLDELES för stor för mina två små älsklingar. Så det blev en mindre :-)

Jag och Gabriel var ute i gräshagen och gullade med Svala. Hon och Gabriel är så gulliga tillsammans :-) Hon är så nyfiken och kör ner huvudet i vagnen varpå Gabriel tycker det är skitkul och gapskrattar, och sådär håller dom på.

Gullade även lite med Katla som för tillfället rullar fram, hon är så tjock. Hon borde föla inatt!

På hemvägen svängde vi förbi mitt jobb.
Mamma hade en tid med gamla Saga för en liten allmän koll då hon börjar bli till åren.

Nu väntar jag bara på att min älskade fästman ska komma hem från jobbet så att jag kan plugga.
Måste bara nämna det att det har blivit världens liv angående kunskapsnivån dom lagt för att vi ska klara tentan. För ribban låg inte alls såhär högt i höstas, och det säger alla! Även dom som skrev i höstas och misslyckades och skrev om nu.
Det ryckas om att det bara var ca 20% som klarade provet nu den 14/4.
Dom  ansvariga har gått med på en gratis omtenta då det var datahaveri men det är fortfarande prov som är borta, men det är inget dom vill kommentera.
SÅ JÄVLA DÅLIGT UPPLÄGG PÅ ALLT OCH SÅ FRUKTNSVÄRT OPLANERAT!
DET FINNS INTE HELLER NÅGON MAN KAN PRATA MED. MAN BLIR BARA HÄNVISAD TILL NÅGON ANNAN SOM VISAR SIG VARA OMÖJLIG ATT FÅ TAG PÅ!!!
Vi får inte heller se hur vi har svarat på tentafrågorna, men hur ska man då veta vad man hade rätt och fel på. För många frågon var det bara att gissa hej vilt. Luddiga novell frågor med lika långa luddiga identiska svarsalternativ som bla var på latinska. Ville bara gråta när man satt där och tentade.
Kanske man ska plugga till veterinär istället?!
Blir bara så fruktansvärt förbannad när jag tänker på allt detta, ggrrr!

Jaja, det är bara att bita ihop igen för nu jävlar.... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar