lördag 9 januari 2010

Var i stallet tidigt då jag skulle hinna vaccinera tjejerna innan dom fick gå ut i hagen.
Det gick bra. Katla tittade så misstänktsamt på mig när jag kom med sprutan, stackarn!
Men hon fick lite godis efteråt så jag blev ganska snabbt förlåten, så skönt att hon inte är långsint.
Skulle möta mamma i stallet men hennes bil ville inte starta. Så det blev att jag tog hand om Dagge också.

Sen var det bara hem och göra sig iordning. Vi var bjudna hem till syrran för att fira hennes födelsedag.
Hämtade pappas moster Lillan och tog oss en liten åktur i stan påväg ut, det var mycket uppskattat.
Tänk vad lite det behövs för att göra en annan människa så glad.
Var riktigt trevligt hos syster. Kul var det också att se Sudden igen. Han känner sig hemma hos syrran och har nu fått lite mer "skinn på nosen".

När vi kört hem Lillan tog vi oss en liten sväng hem till Hampus mamma på Brevik och skrev ut våra flygbiljetter till THAILAND. Nu är det inte många dagar kvar, åh vad jag längtar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar