söndag 4 mars 2012

Vilket underbart väder :)

Tog en härlig tur i solen tillsammans med mamma och Dagge. Red bort till stora vägen. Svala var pigg och det blev en hel del tempo. Duktig tjej som gärna lägger sig i tölt.

Var ett bra tag sen jag var i stallet, men har legat i magsjuka sen åkte jag och Gabriel på en jobbig förkylning så jag har legat i över en vecka. Så det är skönt att vara på benen igen.
Var inne på Vårdcentralen med Gabriel i torsdags den 1/3 då han hade så rosslig andning. Men han fick medicin och mår nu mycket bättre.

Åkte hem till mina föräldrar och fikade efter stallet. Min syster och hennes kille samt ett barn var också med. Trevligt att träffa syrran.

Igår hjälpte vi brorsan att flytta till sin lägenhet. Hampus och brorsan bar och röjde. Själv tog jag det lite lugnare med att diska av och plocka upp alla kökssaker i skåp och lådor. Mamma var snäll och tog hand om Gabriel.
Det är en väldigt fin och mysig lägenhet, blir nästan lite avis, hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar