söndag 25 mars 2012

VILKEN UNDERBAR HELG!

Vilken underbar helg det har varit. Jag och Hampus har fått så mycket gjort.
Igår var vi och tittade på vigselringar inne i stan, men det gick betydligt mycket fortare än vi hade planerat :) Tittade lite i affärer och var inne på Prinsar och Prinsessor, livsfarlig affär för plånboken. Dom hade så mycket fint. Så shoppade en hel del till Gabriel.
Sen körde vi lite möbler. Vi har bytt köksmöbler med mina föräldrar och det var vi som gjorde det bästa bytet, haha ;)
På kvällen åkte vi till Tyresö Sjökrog och åt, min familj och Hampus mamma, super mysigt. Sen ville min syster låna Gabriel så Gabriel fick sova hos mina föräldrar där min syster passade honom. Det hade gått jätte bra. Känns bara så konstigt/jobbigt när man inte har honom nära.

Tack och lov så gick Svala bättre idag, men fortfarande inte helt bra.
Red barbacka till backarna i slutet av slingan där jag hoppade av och gick upp och ner med henne. Urk va jobbigt det var, sen blev det lite klättring i skogen. Så vi var ute i ca 1/2 timme totalt och det räckte. Både jag och Svala tyckte det var skit jobbigt.

Min medryttare Åsa kommer rida henne till den 12/4, sen kommer jag ta Svala själv.

Har haft en underbar helg, tyvärr har det inte blivit så mycket plugg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar