fredag 2 mars 2012

SJUKLINGARNA!

Usch vad jag hatar att vara sjuk, och varför just nu när det är så mycket som ska göras dvs plugg mm. Har missat en veckas plugg och provet är om 1,5 månad. Känner lite smått panik inför detta.
Sen har jag inte varit i stallet på ett tag, men tur att jag har mamma och Åsa.

Åkte på magsjuka förra torsdagen och låg hela helgen. Sen blev jag och Gabriel super förkylda så åkte in med honom till vårdcentralen igår då han hade så rosslig andning, mycket slem. Men inget som hade gått ner i lugnorna så då blev jag mycket lugnare.
Så nu har han fått medicin och jag hoppas att han blir bättre snart.

Idag får min lillebror Rickard tillgång till sin nya lägenhet, så imorgon ska vi hjälpa honom att flytta.
Är så glad för hans skull. Men frågan är vilka som tycker det är skönast, brorsan eller mina föräldrar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar