torsdag 8 mars 2012

Usch vad förrvirrad jag blir! Nu är det lite för mycket som händer med precis allt och lite till i mitt liv.
Mycket med pluggandet, planeringen inför bröllopet, (så tack och lov att man bara gifter sig en gång - ALDRIG MER!), hästarna, huset mm. Ja, precis allt! Sen är min medryttare gravid, jätte glad för hennes skull men mindre glad för min egen.

Ikväll ska jag träffa min syster så ska vi prova brudklänningar. Ska bli jätte kul och jag hoppas att vi hittar något som faller oss båda i smaken :)

Igår spenderade jag, Gabriel och Lucy dagen med min bror i hans lägenhet. Hjälpte till att gå igenom en massa kartonger med massa olika saker i, spara eller släng!
Gabriel tyckte livet inte kunde bli roligare när han röjde omkring i alla tidningspapper som låg som ett hav på golvet. Såg bara för kul ut, synd att jag inte spelade in det :(

Gabriel har precis somnat, så ska försöka vila lite jag också så kanske man är lite mer possitiv och glad när man vaknar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar