söndag 4 december 2011

Julbordet igår var mysigt, inte så stort men det var bara skönt. Så jobbigt när man ska trängas mm. Däremot var värmen trasig så det var inte speciellt varmt inne, burrr.
Gabriel var så duktig, han satt och pratade och skrattade med oss. Åh va mamma älskar dig min underbara son <3

Idag har vi röjt. Jag tog tag i garaget som såg ut som ett bombnedslag. Saker var bara inslängt och man hade ingen aning om vad som fanns därinne.
Men nu har jag slängt en hel del så nu är det ordning och reda, precis som jag vill ha det. Perfektionisten Jenny har varit i farten, hihi.
Men gud vad jag längtar tills det kommunala vattnet kommer, så att vi kan börja om på nytt med ett nytt större hus.
Tydligen efter nyår ska man få bygga 105 m2, men det känns lite lite eftersom vi vill ha fler barn :) Och jag tycker att barnen ska ha varsitt rum. Så då får vi helt enkelt vänta. Frågan är bara hur länge. Först budet tror jag var 1997 och det senaste 2025, lite skillnad. Men vi får se vad som händer :)

Åkte till stallet senare på eftermiddagen och tittade bara till Dagge och Svala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar