lördag 3 december 2011

I måndags var jag förbi jobbet och hälsade på :) Hade fått ett jättefint fårskinn av mina chefer, eller rättare sagt Gabriel hade fått :)
Sen är jag även medbjuden på deras julbord den 16/12 på Häringe slott.
Ska flirta lite med mamma om hon kan passa Gabriel och Lucy undertiden. I så fall är det första gången jag får äta i lugn och ro sen han kom, hihi :)

Är så glad för min lillebrors skull. Han har äntligen hittat en ny lägenhet som han ska köpa, så dom skrev på alla papper i tisdags.
Nu har han äntligen fått en på Axel Wennergrens väg, så som han har längtat :)

I onsdags träffade jag min gamla kompis Mia som nu har flyttat till Karlstad, men som var här i Stockholm på en lång weekend. Var nästan 2,5 år sedan vi sågs senast, hjälp vad tiden går fort.

Medryttare Åsa ligger hemma med feber så jag fick åka ut till min lilla prinsessa idag istället.

Hon var riktigt pigg, såg spöken överallt så det var mycket hoppande hit och dit. Trippade i skritten så det var bara att stanna och börja om igen, för så får hon inte gå!!!
Red valackslingan och det gick inte speciellt fort. Men hon var väldigt rolig att rida, ser verkligen fram emot morgondagen :)

Idag är Gabriel på sitt första kalas :) En av Hampus bästa kompisars barn fyller 3 år. Själv stannade jag hemma för att få lite egentid med Lucy. Tog en härlig promenad i blåsten, trodde vi skulle blåsa bort ett tag.

Ikväll är mina föräldrar snälla och tar hand om Lucy medans jag, Hampus, Gabriel, Svärmor Kerstin och hennes syster Margareta ska på julbord nere på Sjökrogen :) Gabriels första julbord, hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar