lördag 24 december 2011

GOD JUL.

Åh vilken underbar dag jag har haft.

Gabriel, Hampus och jag började morgonen med att öppna våra julklappar hemma hos oss. Många fina julklappar :)

Mamma kom sen och hämtade mig så åkte vi till stallet där det skulle vara lite julfika kl 10, min pappa följde också med.

Tog en ridtur på Svala tillsammans med mamma och Dagge. Mamma red barbacka.
Red skogsslingan och Svala var lite seg i början, det var ju så mycket att titta på. Men sen blev det drag under hovarna, hon är sin mamma Katla upp i dagen :)
Blev lite trav och lite galopp :) Hon är bara så underbar. Längtar redan tills imorgon då jag får rida henne igen <3

Hämtade upp pappas moster Lillan på vägen hem från stallet.

Tittade på Kalle anka som är ett måste på julafton, även fast jag alltid somnar, hihi :) Sen blev det mat och fika. Därefter julklapps öppning :) Hampus och Gabriel kom när vi höll på att öppna julklapparna. Dom hade firat jul hemma hos Hampus moster Margareta med deras lilla släkt.
Gabriel fick ett helt berg med julklappar, dock tyckte han pappret var roligare än själva presenterna. Hur som helst så fick han enormt mycket fina presenter som kläder, leksaker, gå flygplan mm.

Klockan hann bli ganska mycket innan vi kom hem. Det var iallafall någon som var helt slut efter denna händelserika dag.
Nästa år ska vi försöka fira jul hos oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar