onsdag 28 december 2011

I måndags vaknade vi någon gång vid tre tiden på natten av att Gabriel var ledsen. Han har varit lite orolig de senaste nätterna och vi misstänker att det är växtvärk och att tänderna är på väg. För innan har han sovit som en stock på nätterna. Där har vi varit lite bortskämda :)
Hur som helst så var det kolsvart hemma, ingen el :( Detta höll i sig under 12 timmar för oss.
Men hjälp vad man är hjälplösa när sånt här händer.
Tyckte så synd om våra grannar som hade fått ett träd över ett av deras hus, en annan granne hade fått ett träd över bilen. Tack och lov att ingen blev skadad.

Igår tisdag åkte jag förbi Lillhästen och bokade in en tid för sadelprovning. Så nu får vi se om det blir en ny sadel eller inte.
När jag kom hem överraskade Hampus mig med att han hade tagit komp ledigt resten av veckan.
Men om det skulle köra ihop sig på jobbet skulle dom höra av sig. Blev så glad när han berättade detta :)

Idag följde hela familjen med till stallet. Visserligen satt dom kvar i bilen, men iallafall :)
Red skogsslingan tillsammans med Natalie och Ljufùr. Svala var hur pigg som helst, hon gick mer på bakbenen än på alla fyra. Hon ville bara fram, fram, fram...
Nu ska jag börja rida henne själv ute så att hon inte blir så distraherad av någon annan. För nu känns det som att vi bara har en dragkamp varje gång, och det är verkligen inge kul.

På hem vägen stannade vi och handlade mat och shoppade lite. Blev bla en ny jacka till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar