fredag 16 december 2011

JULBORD MED JOBBET PÅ ÅRSTA SLOTT.

Hampus är iväg på julbord med sitt jobb i Sandhamn så han blir borta över natten.

Mina föräldrar var gulliga och var hundvakt åt Lucy då jag och Gabriel var på julbord med mitt jobb på Årsta slott. Var super mysigt och trevligt att se och träffa alla igen.
Det var tre bebisar med, så Gabriel hade några att gurgla med också. Han skötte sig hur bra som helst min glada underbara son <3
Min arbetskompis Jenny och Gabriel fann varandra. Då var det bara att passa på att hugga in på maten. Gabriel passade även på att smaka lite. Potatis var ingen höjdare, då kräktes han mängder. Stackarn!

Har haft en riktigt mysig kväll. Börjar sakna mitt jobb och mina arbetskamprater.
Nu är det dags att sova, så tomt när inte Hampus är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar