söndag 18 september 2011

Hampus och jag har varit så duktiga idag. Vi har nu röjt bort våra sista saker från Sikvägen, så skönt.

Det man inte har i huvudet får man ha i benen.
Skulle hämta upp mamma så att vi skulle åka gemensamt till stallet. När jag kommit halvvägs kom jag på att jag hade glömt Svalas kortison spruta. Så det var bara att vända tillbaks. Usch och fy vad arg jag kan bli på mig själv ibland.

Pysslade om Svala ordentligt. Hon är så ren och fin nu efter gårdagens schamponering :)
Fick sin sista spruta med kortison idag.
Både jag och mamma tycker att hon rör sig något bättre nu, så vi håller tummarna stenhårt. Men det har ju gått lite upp och ner.
Imorgon ska vi tillbaks till kliniken för att visa upp henne. Så får vi se om vi blir remitterade till Ulltuna eller inte.

Red Dagge idag. Mamma och Saga skulle upp en sväng i skogen för att se om dom hittade någon svamp.
Jag red skogsslingan och var tvungen att stanna och hoppa av tre gånger för all svamp. Måste ut i skogen med svampkorgen, och det snart. Dagge var måttligt road, stackarn. Hittade både kantareller, trattisar och taggsvamp.
Hur som helst så blev det en ganska lugn tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar