fredag 30 september 2011

ÅTERBESÖK PÅ KLINIKEN.

Åh vad jag är glad och stolt över mig själv idag, samtidigt som jag är väldigt nervös.
Imorse anmälde jag mig till den teoretiska examinationsdagen i Uppsala den 14/4-2012.
Nu finns det ingen återvändo. Nu "MÅSTE" jag plugga och inte tänka, jag gör det sen.
Men nu är jag anmäld, YES!

Hampus var ledig idag då hans lastbil är på lagning. Riktigt skönt att ha honom hemma, blir långhelg för oss och hoppas få en del gjort.

Klockan tre var vi på kliniken med Svala för återbesök. Veterinären Morgan tycker också att hon går mycket bättre, det syns knappt längre. Däremot släpar hon fortfarande hoven i trav.
Så jag ska fortsätta gå med henne i ca 1/2 timme om dagen. Sen om hon inte blir sämre kan jag skritta på henne i ca 15 minuter om dagen.
Ska tillbaks till kliniken om tre veckor. Om försämring blir vi remitterade till Ulltuna iallafall.

Avslutade dagen/kvällen med pizza från Pizza Hut med familjen, mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar