torsdag 12 maj 2011

VILKEN DAG!

Gick från jobbet vid lunchtid i måndags den 9/5 då jag hade så ont i kroppen och att det högg så mycket i magen.
Pratade med barnmorskan som sa att jag skulle ta det lugnt och om det skulle bli värre så skulle jag åka in till SÖS. Orolig blev jag!
Ringde sen till läkarns som jag fick tid hos idag. Så har bara varit hemma och tagit det lugnt i veckan.

Blev sjukskriven och kommer inte komma tillbaks till jobbet på ett bra tag nu. Känns så fruktansvärt konstigt att veta att man inte ska jobba på ca 1 år.
Känns också så jobbigt att avskedet från jobbet fick ett så konstigt slut.
Hade velat jobba en dag och få ta ett ordentligt avsked, inte att det skulle sluta med tårar då man hade så fruktansvärt ont.
Men som dom sa på jobbet att alla graviditetrar är olika och tar olika.

På kvällen åkte jag och mamma in till hovet där Cesar Millan skulle uppträda.
Vilken man, blir bara så imponerad av den lilla mexikanen :)
Skulle vara häftigt med en privatlektion av honom med Lucy.
Helt salig var man efteråt. Han är verkligen grym.

Har även fått mail från Edeby gård angående Svala.
Det går bra med Svala. Så nu rider dom ut på henne själv och i grupp i alla gångarter vilket går jätte bra. Hon är mycket trevlig att rida och är lagom känslig.
Kan inte beskriva vilken stolt matte som läste det mailet :)
Det tråkiga var att hon har blivit snorig och har börjat hosta lite. Så dom låter henne vila en vecka, hoppas det inte är någon fara och att det går över snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar