onsdag 2 mars 2011

I måndags den 28/2 åkte jag och några arbetskompisar ut till Tyresö där bla veterinär Helene Alm har öppnat en ny veterinärklinik vid Öringe, Tyresö Djurklinik. Eller snarare dom har flyttat den som Helene har haft på tomten.
Det var jätte fint och man blev inte ett dugg avis. Älskade deras personalutrymme. Omklädningsrummet var stort, hade dusch och inte nog med det, dom hade bastu också.
Operationsavdelningen var också kanon. Som sagt, blev en aning avis. Där skulle jag också kunna jobba.

Idag åkte jag ut till stallet efter jobbet och tog hand om hästarna, så skönt att komma bort ett tag och få hålla på med sitt.
Dagge hade fått en ny sko igår då han hade trampat av sig en i hagen.
Har nog en av världens bästa hovslagare, han ställer verkligen alltid upp.

När jag stod och pysslade om Svala i boxen stod bara Katla och glodde. Man kände sig så iaktagen. Så det slutade med att jag pysslade om henne också. Hon är verkligen bara för go den hästen.
När Dagge, Svala och Katla var nöjda var det natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar