torsdag 31 mars 2011

Usch, vad det är tråkigt att vara hemma!

Vaknade natten mot tisdagen och var jätte yr och höll på att ramla flera gånger till och från toaletten, det bara snurrade. SKIT LÄSKIGT!
Trodde då att det berodde på att jag bara var trött men var inte ett dugg bättre på tisdags morgonen. Åt frukost, blev inte bättre. Tog ut hunden på en promenad och höll även då på att ramla omkull, folk måste trott att jag var full.
Så det var bara att ringa till jobbet och meddela hur det låg till, sen kröp jag ner i sängen igen.

Fick en tid till barnmorskan och läkarn på eftermiddagen så Hampus kom hem för att vara med. Så dom tog en massa prover. Var även där under onsdagen och lämnade prover. Det dom kom fram till var att jag hade ett lågt hb värde och stress. Så nu ska jag äta järntabletter och ta det lugnt.
Så blir hemma resten av veckan och bara tar det lugnt och hoppas att denna yrsel snart ska gå över.

Idag torsdag var Hampus snäll och körde mig till stallet då jag inte vill köra själv med tanke på yrseln, så jag kunde pyssla om Dagge och Svala då mamma är borta på kurs. Hampus tog en promenad med Lucy under tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar