söndag 9 januari 2011

SYSTER ERIKA 25 ÅR!

Åh vilket underbart väder, får vårkänslor :)
Hämtade upp mamma och Saga idag. Nu är det min tur att köra då mamma ställde upp så mycket när jag mådde dåligt.

Mötte Pia i stallet och vi hjälptes åt att mocka stallet, dvs jag mockade 2 boxar och mamma och Pia delade på resten.

Sen gav sig dom två ut på en liten ridtur.
Är så mycket slask, moddigt och halt överallt nu så dom red bara bort till stora vägen och tillbaks, en ganska lugn tur.
Under tiden passade jag på att ta hand om Svala. Därefter blev det en liten promenad med Saga tillsammans med Anette och Bello, så vi gick till och från rakan.

Jag och mamma fick sen skynda oss hem för att göra oss iordning för vi skulle hem och fira syster Erika som fyller 25 år idag, GRATTIS SYSTER!
Riktigt trevligt var det. Erika bjöd på en liten buffé och det var så gott, fick sen lägga mig ett tag i hennes nya säng som var så skön att jag höll på att somna.
Tårtan var inte heller så dum, mums mums...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar