lördag 15 januari 2011

Ojojoj!
Idag har jag en mycket billig häst till salu, nästan slaktpengar på henne nu grr.

Hon var lite stissig redan då jag tog in henne från hagen, men var lugn då jag höll på med henne i stallet.
Jag och mamma gick nästan hela vägen bort till rakan och Svala såg då spöken överallt. Hon har aldrig ställt sig på bakbenen men det gjorde hon idag och träffade mig i ryggen, usch vad arg jag blev. Tack och lov gick det bra men fyyy vad rasande arg jag var på henne.
Men sen när jag red tillbaks till stallet gick det mycket bättre och då glömde man ganska fort vad man hade tyckt om henne tidigare. Hon är värd sin vikt i guld och jag tänker INTE göra mig av med henne. Hon är min lilla ögonsten.

Men får ta det lite försiktigt då jag inte vill riskera något med bebisen i magen :) Skulle aldrig förlåta mig själv om något skulle hända.
Så Svala kommer åka till Johanna Elgholm för inridning i vår, ska höra av mig till dom i mitten av februari för att diskutera när.

Var även förbi Lillhästen idag och hämtade hennes täcke som dom hade broderat så fint. Det blev verkligen jätte bra, så nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar