torsdag 6 januari 2011

Åh vad härligt det är att vara tillbaks på jobbet igen.
Skönt med en liten mjukstart också. I tisdags hade jag med Lucy till jobbet och hon var så duktig. Jag slutade kl 14 för sen på eftermiddagen skulle jag och Hampus till SÖS för att göra det första ultraljudet och KUB testet. Riktigt nervöst var det, tänk om det skulle vara något som såg konstigt eller såg fel ut.

Var underbart samtidigt som det kändes lite konstigt, men helt klart var det mest kul att se vad jag har i magen. Nu känns det mer verkligt. Är en riktig liten vildbatting jag har i magen, han/hon ville inte vara stilla. Började nästan gråta av lycka, och sen när barnmorskan sa att allt såg bra ut och vi inte var i riskgruppen kunde det inte bli så mycket bättre :)

Idag är det ledigt från jobbet. Jag och mamma åkte ut till stallet tillsammans. Mamma ledde runt mig på Svala och det gick bra sen red jag ut en liten sväng på Dagge. Men usch vilken väder. Kändes som man blev etsad i ansiktet av blåsten och snön, burr och blä. Så blev bara att vi red halva valackslingan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar