söndag 8 april 2012

VILKET UNDERBART VÄDER :-)

Åh vad jag älskar min underbara häst!

Red i skogen och klättrade tillsammans med mamma och Dagge, Saga fick också följa med :) Åh vad hon älskar att få springa i skogen, då är det inget fel på gamla Saga inte.

Svala är som ett ånglok i skogen, stadig och fort går det. Så vi fick vänta in mamma och Dagge vid ett flertal tillfällen.
Hon jobbade även på bra och tog i ordentligt i backarna.
Längtar till nästa söndag då det är ridning igen. Då är provet gjort och jag kan ge Svala den tid hon förtjänar igen :)

Men vad Svala är lik sin mamma Katla :)
Man känner bara hur hon laddar och sen bara exploderar och då rasslar det bara till under en och sen flyger man iväg, hihi. Är så underbart kul med en häst med drag under hovarna, det är bara att hålla i hatten :) Hihi

Min lillebror Rickard var hemma hos oss när jag kom hem. Han skulle hjälpa Hampus med båten mm.
Sen grillade vi, mums :) Och nu sitter jag med böckerna och ska försöka få in lite mer fakta i min sega spånhjärna, hihi ;)

Måste bara skriva att vi igår var på påskmiddag hos mina föräldrar och det var så mysigt och gott. Tack för igår min underbara familj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar