torsdag 19 april 2012

Igår var jag hundvakt åt Saga vilket gick jätte bra.
Vi var ute på tomten nästan hela dagen. Gabriel sov medans jag röjde ut en massa saker i min gamla stuga. Nu kan man äntligen komma in i den igen, hihi.

På eftermiddagen var jag på Kick´s i Tyresö för att få en provsminkning inför bröllopet, wow va snygg man blev :-) Nu längtar jag bara ännu mer till den stora dagen <3

Fick ett mail idag om att jag tyvärr inte klarade provet, inte långt ifrån. Men nära skjuter ingen hare som man brukar säga. Då blir det till att börja plugga igen efter bröllopet!

Löslongerade Svala idag medans Gabriel satt i sin barnvagn och tittade på och berättade hur mamma skulle göra. Han tyckte det var jätte kul :-) Svala skötte sig bra och lyssnade bra.
Sen skulle jag och Gabriel bara handla lite saker på Ica maxi men slutade med att vi hade en överfylld kundvagn, oj då :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar