söndag 22 april 2012

Mamma/Dagge och Pia/Blidfari åkte iväg på kurs fredag till lördag hos Helene Blom. Dom hade haft det bra och lärt sig mycket.

I fredags var Hampus på begravning. Usch!
Själv var jag hemma hos mina föräldrar och passade Saga och bakade bullar tillsammans med Gabriel. Det gick inte fort och tog exakt hela dagen!

På kvällen kom brorsan över till oss så vi passade på att grilla i regnet. Dock fick vi stå under ett parasoll ;-)
Igår lördag kom min syster förbi för att hjälpa mig planera inför bröllopet, tacksam för all hjälp man får. Så mycket man ska tänka på.

Idag söndag kom svärmor Kerstin över och passade Gabriel och Lucy medans jag och Hampus var och fixade nere vid bryggan. Hampus längtar så mycket tills han får sjösätta båten.
Åkte till stallet på eftermiddagen och klättrade med Svala som tyckte livet inte kunde bli tråkigare. Tränade också på att stå stilla, vilket denna damen har väldigt svårt för. Idag kändes det inge bra efter ridningen, kändes bara som man hade en dragkamp med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar