söndag 28 februari 2010

Igår hade jag en stall ledig dag.
Tillbringade dagen tillsammans med Hampus. Vi åkte runt och kollade lite på möbler till den ev nya lägenheten.
Men jag står fortfarande i valet och kvalet om jag ska sälja eller bara hyra ut min lägenhet.
Jag älskar den ju så mycket, separationsångest. Usch och fy vad svårt det ska vara.

Åh vilket härligt väder det är idag!

Var i stallet tidigt, där mötte jag mamma och brorsan. Saga fick också följa med idag.
Jag och mamma hjälptes åt att mocka stallet, eller rättare sagt jag mockade Dagge och Katlas box och mamma mockade resten.

Sen red vi ut en sväng. Red lite på vägarna där underlaget var bra, sen tog vi skogsslingan. Men där var det betydligt tyngre.
En riktigt mysig tur blev det. Skulle kunnat rida hur länge som helst idag. Men tyvärr hade jag tvättid, blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar