söndag 29 januari 2012

VILKEN VECKA!

Nu är äntligen min medryttare Åsa tillbaks och det känns så skönt.
Hon har varit ute tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag.
Hon har inte ridit alla dagar men varit ute och pysslat om min lilla prinsessa.
Själv har jag bott i mina läroböcker, så det bara snurrar i huvudet av all fakta.

I torsdags var jag på BVC med lilla Gabriel. Eller lilla och lilla, har är riktigt stor och tung nu.
Han har blivit två cm längre och ca ett kg tyngre på en månad.
Så nu väger han 11,380 kg och är hela 72,5 cm lång.

Igår lördag var jag och min syster Erika på Bröllopsmässan i Nacka för att få lite inspiration till mitt bröllop.
Hittade ingen klänning som var finare än min, tack och lov :)
Köpte lite smycken till mig till bröllopet :) Dom var så vackra, enkla men så otroligt fina. Åh vad jag längtar nu.

Idag söndag var jag i stallet och tog en tur i solen tillsammans med mamma, Dagge och Saga. Var två veckor sedan jag red nu, känns som evigheter sedan.
Red valackslingan och ängarna. Svala var så pigg och härlig att jag aldrig ville sluta. Blev både skritt, trav, tölt och sen en liten galopp, så underbart :) Åh vad jag älskar min underbara lilla häst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar