söndag 22 januari 2012

Blev att jag åkte ut till stallet tidigt idag också. Har snöat mängder under natten så jag hade sett fram emot en härlig tur runt ängarna.
Men hann bara ut på vägen då Svala höll på att gå ner i splitt ett antal gånger. Så vi vände tillbaks. Vill inte att hon skadar sig igen.
Det är blötsnö och sen är det isgata under. Så hon fick stå idag också :(

Hampus var nere på bryggan idag när jag var i stallet och fixade iordning plats för bastun som kommer om någon vecka. Ska bli så underbart att kunna gå ner och basta, det är något jag saknar.

Farmor Kerstin var snäll och passade Gabriel och Lucy undertiden. Sen när jag kom hem tog vi en härlig promenad tillsammans i snön.
Har en sådan underbar svärmor <3

På eftermiddagen gjorde vi klart och monterade upp det vi köpt igår i Gabriels rum. Det blev verkligen hur bra som helst :)

Nu är min medryttare Åsa äntligen frisk och har läkt så på tisdag kommer hon ut. Nu kan jag koppla av ordentligt igen och bara plugga på vardagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar