söndag 1 januari 2012

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA :)

Då var det år 2012 och detta år kommer bli helt underbart, speciellt under juli månad :)
Jag blir 30 år, jag gifter mig och Gabriel blir 1 år :) Så det blir en månad full av lycka, glädje, firande och fest :)
Sen klarar jag förhoppningsvis provet som jag ska skriva den 14/4 och blir då Leg djursjukskötare :) Kan det då bli ett bättre år???

Igår firade vi nyår hemma hos en av Hampus kompisar i Öringe. Det var jätte mysigt och lugnt med tre rätters middag. Det var fler barn än vuxna. Gabriel skötte sig så bra, var glad och skrattade hela kvällen. Vid 12 slaget åkte overallen, mössan och ett par hörselkåpor på och han blev nerbäddad i vagnen, 2 sekunder senare låg han och sov. Han är så underbar min underbara, älskade, söta son <3
Lucy var hemma hos mina föräldrar. Det är så skönt att hon inte bryr sig om alla smällare och raketer, inte heller Saga bryr sig. Det är så underbart skönt.
Mamma berättade att dom hade gått ut med hundarna när det lugnat ner sig ca kl 00:30 och hade då mött ett rådjur som sprang för livet och ögonen rullade på stackarn. Stackars djur som ska behöva stå ut med dessa hemskheter vi håller på med!

Usch, vilket väder det är idag. Regnar, blåser och det är kallt och snorhalt.
Plockade upp mamma så åkte vi till stallet tillsammans.

Hästarna hade tydligen skött sig bra under natten. Dom hade fått komma in tidigt och det syntes i boxarna, skitigare än vanligt.

Blev en skritt tur runt valackslingan och sen red vi lite på ängen. Men det var så fruktansvärt hårt och svinhalt att inte ens broddarna hjälpte.
Svala var som vanligt pigg och hade lite svårt att skritta lugnt. Hon såg även spöken lite överallt. Så ja, jag är glad att jag satt kvar :)

Nu ska familjen krypa ner under ett varmt täcke och titta på film denna kalla söndags kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar