lördag 4 februari 2012

BUURRR -17 C

Den här snön hade jag velat ha i julas, inte nu!

Hur som helst så var det svinkallt och först hade ja inte tänkte rida. Men sen när jag och mamma hade mockat stallet hade det blivit lite mildare ute, under 10 minus. Så vi tog en lugn tur runt valackslingan. Fick låna mammas/Dagges sadel då hon red barbacka. Så otroligt stolt över min tuffa mamma :)

Svala var pigg så vi tog en liten galopp i snön och det var uppskattat.
Åh vad underbart det var, den känslan kommer jag leva på länge.

Känns bara så fruktansvärt tråkigt och jobbigt att jag inte har tiden för henne just nu. Sälja henne finns absolut inte i mina tankar!
Det tar så mycket tid med pluggandet mm. Så det kommer bli bättre sen när jag är klar med provet.
Tur att jag har hittat en bra medryttare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar