onsdag 12 oktober 2011

Har inte blivit mycket sömn inatt.
Gabriel somnade tidigt igår kväll och när han väl har somnat kan man göra vad som helst utan att han vaknar.
Han vaknade vid tolv tiden inatt och var jätte pigg. Sen sov han bara korta stunder genom natten. Mamma Jenny var väldigt trött imorse, ögonen gick i kors.

Mamma ringde på morgonen och meddelade att Saga inte alls mår bra.
Hon är väldigt låg. Har varken velat äta eller dricka och har feber. Är även dålig i magen. Så då åkte jag in med henne till jobbet (Haninge Djurklinik) igen där Jenny Hedman var gullig och tog emot oss.
Fick antibiotika som hon ska äta i 10 dagar.
Stackars Saga, man lider verkligen med henne. Det är verkligen inge kul när ens djur mår dåligt :(

På kvällen beställde jag läroböcker till mitt pluggande för att ta min legitimation, och det är allt annat än billigt. Men nu är alla böcker inköpta som SLU rekommenderar. Så nu har jag verkligen inget att skylla på!

Mamma var snäll och tog hand om Svala idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar