lördag 15 oktober 2011

ÄNTLIGEN FICK JAG SITTA UPP PÅ "MIN" HÄST :)

Jag och Gabriel sov hos mina föräldrar natten mellan fredag och lördag då vi var hundvakt till Saga.
Mamma var på kurs med Dagge hos Helene Blom och pappa var på kryssning med jobbet.
Vi hade det riktigt mysigt. Min lillebror Rickard kom över och bjöd på mat,
mycket gott.
Var helt slut så det blev en tidig kväll.
Lucy fick lite egentid med husse Hampus. Dom var även hos Hampus mamma Kerstin och hjälpte henne med lite saker.

Idag lördag fick jag äntligen sitta upp på min lilla häst, så som jag har längtat.
Gick bort till travstallet där jag satte upp på Svala och red valackslingan tillbaks. Mamma följde med för säkerhets skull.
Gick hur bra som helst och Svala tyckte det var kul att göra något annat.
Vet inte vem som var lyckligast, jag eller Svala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar