onsdag 19 oktober 2011

ÅTERBESÖK PÅ KLINIKEN.

Då var vi tillbaks till kliniken igen och veterinären tycker att Svala är mycket bättre, syns knappt någonting längre. Inte heller i trav.
Vi fick även gå in i ridhuset för att se hur hon rörde sig. Svala tyckte det var skitkul och brallade runt, så kul att se henne så glad.

Nu behöver jag inte gå med henne längre utan jag kan rida istället. Ska även börja trava lite. Så när vi tar valackslingan ska vi trava en del och när vi rider skogsslingan blir det bara skritt. Detta kommer min lilla prinsessa att gilla.

Vi behöver inte heller komma på några mer återbesök om vi inte hemskt gärna vill det.
Men tänkte ändå kolla upp henne om ca 2 månader och då samtidigt låta dom titta i munnen på henne. Var ett år sedan vi var där och drog ut hennes vargtänder. Bra med en koll, och ändå bättre när man kan göra två saker samtidigt.

Är nu världens lyckligaste. Min häst är friskförklarad :)
Trodde helt seriöst på att jag skulle vara tvungen att ta bort henne. Så lät det när vi tog ut distriktsveterinären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar