söndag 13 juni 2010

SOMMARBETE

Oj vilken helg! Är betydligt mycket tröttare nu än jag var i fredags efter jobbet.

Igår lördag åkte jag, Hampus och våra mammor, som båda heter Kerstin till Vingåker.
Mamma visste inget utan fick reda på detta när vi satt i bilen. Detta blev hennes födelsedags pressent.
Vi hade det super mysigt och shoppade hela dagen. Vi var helt slut när vi kom hem. Då ville man bara packa upp alla fina kläder som vi köpt men jag och Hampus skulle iväg och fira en kompis som fyllde år.

Idag var det så skönt att få sova ut.
Jag och mamma åkte till stallet och jag red Dagge på volten/ovalen och han gick så bra. Dock var det så varmt så det blev ett kort ridpass.
Sen bar det av till sommarhagen och det hade Dagge verkligen ingenting emot. Hästarna såg så lyckliga ut när dom gick där och mumsade med gräset upp till magen.

Var sen på bio med några kompisar och såg A-team.

Nu ska jag sova, är helt död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar