torsdag 17 juni 2010

Har varit en jobbig vecka hittills.
Mäklarn ringde i måndags och meddelade att hon inte får tag på den andra personen som hade varit på visningen. Så vi kom överens om att ta bort lägenheten och sen lägga ut det i höst igen för försäljning.
Är ju helt fel tid på året att försöka sälja.
Pratade även med Brekis matte Therese i måndags om att jag inte kommer köpa honom.
Har inte fått min lägenhet såld och nu har jag verkligen inte råd med 2 hästar när man står med dubbla boendekostnader, usch.
Så jobbigt när man har hittat en häst man verkligen vill ha.

Och idag skulle jag och mamma ut på en liten härlig skogstur på Dagge och Breki.
Men det blev en kort tur för mig.
Breki snubblade i början av turen så han gick ner på knäna och slog även i mulen så det började blöda, stackarn.
Så det blev att jag ledde hem honom och plåstrade om honom.
Bättre lycka nästa gång.
I helgen kommer det 3 st som ska provrida honom. Hoppas verkligen att det kommer gå bra, håller tummarna hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar