onsdag 12 maj 2010

Stängde kl 16 idag på jobbet, vilken lyx.
Åkte hem till mamma då vi skulle åka tillsammans till stallet.
Fick tyvärr ett väldigt tråkigt samtal påväg hem. Irené som hyr min lägenhet ville säga upp den. Jätte glad för hennes skull men hjälp, vad ska jag göra nu. Har inte råd att betala 2 boendekostnader. Måste verkligen fundera ut något.

I stallet tog jag ut Dagge på en härlig tur, eller rättare sagt, Dagge tog ut mig på en helt underbar tur. Han är verkligen en helt underbar kille. Han känner verkligen på sig när man inte mår bra eller har för mycket i tankarna. Han får en på andra tankar så fort han visar sig i hagen och gosar ner sin mule i ens famn. Jag älskar verkligen den hästen.

Red på ängarna och lite på vägarna och han var helt underbar idag.

Nu ska jag hem och låta hjärnan glöda. Sälja eller ska jag bara hyra ut, hmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar