söndag 9 maj 2010

Mår jättekonstigt idag, mår så illa. Hoppas det går över.

Hämtade min pappas moster i Tungelsta för att ta en fika hemma hos oss i Tyresö.
Var mycket trevligt.
Vi passade då även på att gå igenom alla fina saker som jag fått av henne då hon flyttade från Södertälje till Tungelsta. Dom får ju mer värde för mig när jag vet historien bakom dom.

Hämtade upp mamma och Saga i Trollbäcken. Blev en riktig liten utflykt för Lillan idag. Så kul att göra en annan människa så glad och när det behövs så lite.
Körde hem Lillan sen fortsatte jag, mamma och Saga till Vädersjö där jag skulle rida Breki.

Han var så skitig, tog evigheter att få bort hans fina lerinpackning.
Red på ovalbanan. Gick helt ok. Gick bättre mot slutet då han började mjukna.
Det är absolut ingen lättriden kille. Men så kul att ha något att jobba med.
Men det här kommer bli jätte bra när vi lär känna varandra. Han är ju så fin.
På tisdag ska han besiktigas, så nu håller vi tummarna.

När jag kom hem var jag så trött och illamående att jag gick och la mig. Får INTE bli sjuk igen.
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar