onsdag 21 april 2010

Idag var jag ledig från jobbet hela dagen då jag skulle till Handens närsjukhus på morgonen. Skulle göra en gastroskopi då jag har så mycket problem med min lilla mage.
Det var bland det värsta och vidrigaste jag någonsin har gjort. Aldrig mer, och om man måste göra om det ska jag vara sövd.
Helt slut efteråt och känns så konstigt i halsen och magen. känner fortfarande den där slangen i halsen.

Åkte till stallet med mamma där vi tog en promenad med Dagge och Katla. Vi lät dom beta och det tyckte dom var en riktigt bra idé. Dom åt så fort att dom knappt han tugga.

Sen åkte vi till Vädersjö där jag provred Breki igen. Jag är nog den mest veligaste köparen. Han är hur som helst så fin.
Ska rida honom igen nästa onsdag och då ska jag ha bestämmt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar