torsdag 29 april 2010

Då har jag äntligen bestämt mig, jag kommer köpa Breki :)
Känns så bra allting och jag är så lycklig.

Åkte ut till stallet tillsammans med mamma, pappa och Saga.
Skulle hoppträna tillsammans med Linda och Andreas på Ljufur.
Det är nämligen så att mamma har anmält mig och Dagge till en hopptävling på ÖRS på lördag. Känner lite småpanik då Dagge inte riktigt har förstått att man ska hoppa över dom där pinnarna som ligger ivägen när man lika gärna kan springa rakt igenom.

Men hoppträningen gick bättre än vad jag trodde. Dagge var riktigt laddad och tyckte det var skitkul.
Är så nöjd med mammas lilla polle, han gör verkligen ALLTID sitt bästa.

Berättade för Eva och Lezcek att jag ska köpa Breki och att Svala inte kommer komma tillbaks till Sunnagården.
Sa även till Eva att jag slutar på Katla, det kändes jätte jobbigt då jag tycker så mycket om den hästen. Kommer sakna henne så mycket.

Mamma har också beslutat att säga upp sin stallplats då även hon följer med till Vädersjö. Skönt att ha alla hästar samlade.
Så Dagge flyttar hemifrån sista helgen i maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar