fredag 4 december 2009

Vilken dag!

Idag fick vi in en super söt liten katt kille till jobbet som skulle tas bort. Men när jag såg honom blev jag kär så han fick följa med mig hem istället.
Så i morgon ska han få flytta hem till min syster som behöver en söt och go liten kille i sitt liv som hon kan ge mycket kärlek. Hoppas bara att allt kommer att gå bra.
Så när Hampus kom hem från jobbet låg han mest på golvet med katten än i soffan med mig.

Så det blev ingen ridning för mig idag, tog bara hand om Katla.

Imorgon kommer jag inte hinna till stallet då vi ska på julbord på Sjöliden. Hoppas bara att resten av sällskapet tycker om det stället eftersom det är jag som rekommenderat det.
Jag tycker iallafall att det är jätte bra där. Det är litet och mysigt, mycket god mat och väldigt trevlig personal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar