söndag 23 september 2012

Sov hos mina föräldrar natten mellan fredag och lördag då Hampus var på kryssning med grabbarna. Skönt att få lite hjälp när man inte får lyfta mm, sen är det alltid trevligt med sällskap :-)

Igår lördag var hela familjen inne i stan och åt. Riktigt gott men gud vad jag var trött, men det var det fler som också var ;-) Så det blev inte speciellt sent, tack och lov.

Åkte ut till stallet idag så jag hann pyssla och plocka lite.
Tog in Svala och vi stod bara och mös, åh vad jag älskar denna häst!

En gammal arbetskamrat till mamma vars systerdotter som var intresserad av att bli medryttare kom och provred Svala. En jätte gullig och duktig tjej men hon ville fundera lite.
(Det var Nina som rekommenderade Rexen till mig för 15-20 år sedan, tänk va tiden går fort. Minns det som igår när jag provred Rexen på volten på Högdalen. Det är också en häst jag saknar väldigt mycket, men han betar nu på de evigt gröna ängarna. Men ser fram emot när våra vägar möts igen kompis <3 p="p">
Håller tummarna nu för denna tjej, annars lägger jag ner...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar