söndag 16 september 2012

Det är så tråkigt att vara hemma och inte få göra någonting. Bara att få bära och hålla om sin son är något som jag saknar något så fruktansvärt mycket.
Börjar nästan gråta när han kommer med utsträckta armar och säger mamma och vill att jag ska bära upp honom.
Han förstår ju inte varför jag inte vill hålla honom längre, usch va jobbigt detta är. Vill bara att denna månad ska gå, och det fort!

Inte får jag rida heller :-(

Hampus var hemma med Gabriel och Lucy. För idag skulle det kommit en tjej som skulle provrida Svala, kanske en medryttare??? :-)
Men hon hörde av sig 20 minuter innan bestämd tid om att hon inte kunde, men hallå!
Men efter mycket om och men bokade vi upp ett nytt möte på onsdag den 19/9.

Löslongerade Svala först på stora volten så att hon fick springa av sig ordentligt.
Sen in på lilla volten där hon fick jobba. Halt, skritt, trav osv. Duktig tjej som lyssnade bra.
Därefter in på stora volten igen och fortsatte där.
Svala var väldigt nöjd efteråt, min duktiga lilla tjej <3 p="p">
Mamma  hade en granne med sig idag som provred Dagge och hon blev stormförtjust. Så nu har mamma fått hjälp på söndagarna, så glad för mammas skull.
Ingrid är en riktig klippa! Hon vill lära sig mycket och vill göra allt rätt.
Varför kan inte jag också hitta en sådan seriös person? Att det skulle vara såhär svårt trodde jag ALDRIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar