söndag 28 augusti 2011

Jag och mamma kom till stallet ganska sent idag tyvärr.
Mamma har varit så snäll och hjälpt till att flytta åt min svärmor. Själv fick jag stanna hemma med hund och barn. Fast inget mig emot, har varit ganska många flyttar den senaste tiden.
Min syster kom över och vi hade en hel del att prata om, Gabriel var nog den som pratade/gurglade mest, hihi.

Var så kul när jag skulle ta in Svala från hagen, hon kommer fortfarande när man ropar på henne. Det värmer mitt hjärta :)

Tittade till hennes sår idag och dom såg helt ok ut, hittade några till men det är bara småsår. Däremot är hon nu svullen på vänster fram och höger bak :(
Lezcek berättade även att hon haltade lite när han tog in henne igår kväll.

Så ingen ridning blev det idag :(
Blev att man pysslade om henne ordentligt. Men hon är så skitig att man bara vill ställa in henne i duschen för en grovtvätt. Fick däremot ut man och svans, det var så tovigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar