onsdag 17 augusti 2011

I måndags var jag, Gabriel och brorsan och hälsade på Lillan. Det var första gången Lillan träffade Gabriel :)
Satt ett tag hos henne och pratade lite skit.
Hon blir så glad varje gång man kommer förbi. Stackarn, inge kul att vara helt ensam. Vi är dom enda hon har kvar.
Ska bli så kul att hon kommer på Gabriels dop också. Hon var den som bar fram mig i kyrkan när jag skulle döpas.

I tisdags var jag och Gabriel förbi mitt jobb och hälsade på. Saknar jobbet och mina arbetskamrater. Men förhoppningsvis om allt går som planerat börjar jag jobba kvällar efter nyår :)

Idag har vi varit på BVC igen. Gabriel växer så att det knakar.
Han har gått upp nästan ett kilo på en vecka. Väger nu 5,230 kg och är 57 cm lång.
Nu ska vi dit om 3 veckor igen. Ska bli kul att se vad han väger då, hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar