tisdag 19 juli 2011

VI ÅKER HEM :)

Igår kom farmor och tittade på underverket. Senare kom även mormor, morfar, morbror (gudfar) och moster (gudmor) för att hälsa på.
Hampus passade på att ta en promenad med Lucy under tiden.
Saknar vår hund så mycket, ska bli så kul att se hur hon kommer reagera på den lille.

Idag fick vi åka hem, så skönt att få skapa egna rutiner mm.
Hämtade Lucy hos mina föräldrar, hon blev helt till sig och var så nyfiken på den lille. Hon vill vara med hela tiden. Det här kommer gå hur bra som helst!

Detta måste vara den bästa veckan någonsin, eller snarare månaden.
Älskar månaden Juli.
- Träffade Hampus i juli år 2009.
- Fick hem Lucy juli år 2010, hon fyller även år i juli.
- Födde vår son i juli 2011.
- Nästa år, den 14 juli år 2012 är kyrkan bokad :D
- Och så fyller jag och pappa år i juli, hihi.

Sen var jag så lycklig över att se Svala under ryttare förra veckan.
Och nästa vecka ska vi till banken och förhoppningsvis slutföra köpet av huset som vi bor i. Sen blir det en ny bil. KAN LIVET bli BÄTTRE :)

KÄNNS SOM JAG ÄR VÄRLDENS RIKASTE PERSON :)
JAG ÄLSKAR MITT LIV OCH MIN STORA FAMILJ :D

1 kommentar: