söndag 21 november 2010

SATT PÅ SVALA :)

Helt snurrig när jag vaknade och fick för mig att det var måndag.
Tack och lov hämtade mamma mig så jag slapp köra, riktigt skönt att bara få sitta brevid.

Började med att ta in hästarna som var dyblöta, så dom fick stå inne med täcke medans vi mockade. Dagge hade också fixat sig en fin ler/sandimpackning.

Började med Svala som jag först löslongerade.
Därefter var det äntligen dags att få sitta upp på henne. Det var helt underbart,
som jag har längtat. Svala var jätte duktig och tyckte väl inte det var någonting.
Själv svävade jag på moln hela dagen och blir helt varm i kroppen såfort jag tänker på det.

Sen tog vi ut Dagge och tränade då inför trailen på lördag.
Ska bli jätte kul, kul också att mamma ska ställa upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar